ipekveannesi Al-ed3 bilmiyorum ilk çocuğumu kızıma hamileyken fark etmiştim polipi. Doktorum o zaman öyle demişti. Benimki küçük olduğu için öylede demiş olabilir bilemiyorum. Aminn çok teşekkür ederim. Rabbim tez zamanda sanada nasip etsin inşallah ❤️
Sedos16 Al-ed3 ciddi misiniz 🤦🏼♀️ benim 2 katım nerdeyse. Baska hastnelere de sorun isterseniz coook yuksek bir mebla bu🤦🏼♀️
Al-ed3 Sedos16 kuzumm bugün ameliyat oldum ben hastanedeym şimdi bir başka özele de sordum o da 6 bin dedi öyle olunca mecbur el mahkum 😔 ne durumdasın sen nasilsin
Sedos16 Al-ed3 caniimm cok gecmis olsun.. bir an once agrin, kanaman gecsin innsallah…Nasilsin?Nasil gecti? 17 gun oldu benim adetime 2 gun var ama adet gibi tuhaf bir kanama oldu ve adet agrilarina benzer agrim var. bugun onun haricinde bir seyim yok cok şükür.
Al-ed3 Sedos16 çok teşekkür ederim sedosum çok güzel geçti çok şükür atlattım kolaylıkla ameliyattan çıkma ayilma odaya gelme 1 saat sürdü kanamam yok denecek kadar az şuan biraz adet sancım var gibi baş ağrım oldu ağrı kesici içtim antibiyotik başladım 15 gün ilişki yasak 10. Günde kontrolm var inşallah bizimde bebisimz olacak senin de benim de 😍😍 bende sadece yorgunluk var onun dışında çok şükür ki çok iyiyim hiç korktuğum gibi değildi 🙏
Al-ed3 Sedos16 canimm merhaba nasılsın ? Durumlar nasıl gidiyor sana bişi sormk istiyorum 🥳 doktor bana 15 gün ilişki yasağı vermişti 1 ayda korunmami söyledi bu ay çocuk dusunmememi okey dedim ama sende durum nasıldi? Doktorun sana ne demişti ameliyattan ne kadar süre sonra çocuk düşündün tekrar ve regl ameliyattan ne kadar süre sonra oldun internette 30 40 gün sonra yazıyordu onu çok merak ediyorum da umarm herşey yolundadır sende de 💓
Baby_26 Sedos16 Hiç korkmayın bende de polip vardı aldırdım 45 dk falan sürdü ameliyat. Çıktığımda ilk 15 dk adet sancısı gibi ağrım oldu sonra zaten ağrı kesici serum verildi ve bir daha hiç ağrım olmadı. Ağrı kesici vermişti doktor onu bile hic içmeme gerek kalmadı.Yine de 2 gün falan dinlenseniz iyi olur ameliyattan sonra. Şuan hamileyim ameliyattan birkaç ay sonra falan hamile kaldım sanırım. Tam hatırlamıyorum ameliyat tarihimi. Ama ben hamilelik için değil çok alakasız bir şekilde öğrenip aldirmistim polibi
Sedos16 Baby_26 cok gecmis olsun :)benim 17 gun oldu ameliyati olali baya agrim oldu ameliyatta cikinca neden oyke bilemedm ): ama polip aldirdiktan sonra hamile kalanlari duymak cok mutluluk verici :)
Bfduam Baby_26 geçmiş olsun öncelikle, hayırlı olsun yavrunuz içinde. Polip sonrası ağrı uzun süre oluyor mu? Kaç cm miş? Ara kanama yapmış mıydı? çok alakasız bir şekilde öğrendim ermişsiniz, nasıl oldu?
Sedos16 Al-ed3 cok cok sevindim cok gecmis olsun 🤩 benim niye cok agrim oldu simdi kendime taktim kafayi acaba yolunda gitmeyen bir seyler mi vardi 😁 dinlen yine de biraz kuzucum kanaman falan artmasn. Bana anestezi de agir geldi. Bir de ben cok zayifim 😁 insallah istegimize tez zamanda hayirlisiyla kavusalim cok cok mutlu oldum. Gidisattan beni yine haberdar edin 🥰
Bfduam Al-ed3 Inş canım güzel haberlerinide verirsin bize🤲 C tesi Dr a gidicem muayene edecek bakalım ne diycek. Adetim bitti 15 gün sonra tekra bsşladı, ondan kaynaklı mı bilmiyorum ve oparasyon derse insanız korkuyorum. Çok mu hissediliyor içerde işlem yapıldığı?
Al-ed3 Sedos16 ay yok ne aksilik olcak 😘 toparlancz inşallah hemen birlikte yaa evet tabiki haberleşelim mutlaka unutmayalım birbirimizi polip kardeşliği 🤝😂 polipimizi hallettik darısı güzel bebisler haberi vermeye birbirimize 😍😍💕
Baby_26 Sedos16 Çok teşekkürler 😊Bilmiyorum ağrı eşiğim de çok yüksek değildir aslında ama doktordan doktora mı farkediyor bilemiyorum ama hiç ağrım olmadı gerçekten çok korkarak girmiştim ameliyata.. Biz o sırada çocuk düşünmüyorduk henüz ama doktorum aciklama yaparken bana polip hamile kalmana asla engel değil. Ama hamile kaldığında polip bebeğin alanında olduğu için düşmesine sebep olabilir o yüzden alalım demişti öyle aldirmistim. Birkaç ay sonra çocuk yapmaya karar verdik ve 1 Ay gibi bir sürede hamile kaldım çok şükür. Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏
Al-ed3 Ceylank58 çok geçmiş olsun ve gözünüz aydın 🤗😍 darısı bizlere gerçekten bende polip ameliyatından sonra hemen hamile kalanları görünce çok mutlu oluyorum ve bana da yeniden umut oluyor 💕 sizde vaktinde saatinde bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah darısı kolaylıkla ve sağlıkla hayırlı dogumunuza olsun 🙏😍
Bfduam Ceylank58 geçmiş olsun ve hayırlı olsun bebeğiniz. polip sizde ara kanama yapmış mıydı? Nasıl belirtiler verdi? Ilişki ve korunma ile ilgili Dr ne demişti? Ameliyat sonrası ağrı oluyor mu? Sonrası nasıl süreç?
Sedos16 Al-ed3 yaa yasasin polip kardesligii , polipdaşım benim 🤩🙌 ah evet insallah bebis haberlerini bekliyoruz, belki ayni zamanda zigotdaş da oluruz 🤩😍🥰😘
Ceylank58 Al-ed3 Al-ed3 cok teşekkür ederim.🙏 Birde cok kafaya takmamanizi öneririm. Doktoeum polip ameliyatindan sonra bana. Bı sure gelme kendi haline bırak demisti. Gerçektende olursa olur kafasına gecmistim. Şansıma o ay hamile kaldım. Hayırlısı ile Allah isteyen herkese nasip etsin🙏