Bogannesi merhaba ben de bugün yaptırdım önce bı 50 ml meyve suyu içirıyorlar bir saat sonra da ıkı tüp kan aldılar ama benım yüksek çıktı 189 oyuzden pazartesı yıne yapılıcak bendemi şeker var yoksa gebelıkten kaynaklımı ona bakıcaklar ona göte takıbe alıcak doktorum inş düşük çıkar 🙏🏻