Merhaba genital bölgemde et beni mi siğil mi çözemediğim şeyler var doktoruma anlattım kontrol etmedi ama et benidir dedi 37. Haftamdayım doğuma az kaldı normal doğum icin de sıkıntı yaratabiliyormus bunlar yaşayan var mı bu tarz bişey? İkisi arasındaki farkı nasıl anlayabilirim?