guzelbebegimmmmm s_sila 5 yıl önce yaptırdığım için net hatırlayamıyorum. Ama kadın doğum doktorum liste vermişti bir sürü. Bunla aşağıya in kan testini ver demişti. Orda vermiştim. Ama sonrasında Hematolojiye yönlendirmişti sonuçlara göre
Turkolog12 Nrnkymc06 şimdi gittim evet yaptılar kan verdik eşim ve ben bakalım hayırlısı ama arastirmiyorlar sormadılar bile hemen yaptılar testi 🤷
Turkolog12 Nrnkymc06 çok kasma kendini rahat ol telaş yaparsan farklı anlarlar zaten hiç sorgulamiyorlar eşimi sordular birtek geldi dimi diye çünkü ondan da kan alıyorlar bir evrak birşey istemediler geçti gitti haber edersin yine ama yaparlar 🥰
Nrnkymc06 Turkolog12 tmamdir canim haber ederim yarin insallah🥰 sende Ankaradasin galiba hangi hastanede yaptirdin ben zekai tahire aldim 🥰
Nrnkymc06 Turkolog12 yaptirdim canim kromozom ve pihtilasma icin kan aldi 50 gune cikar dedi sonclar😏😏
Turkolog12 Nrnkymc06 bende orada yaptırdım evet Ankaradayim orada bir tane doktor var zaten inşallah hayırlı sonuçlar alalım canım 🥰
Saphira-91 Mehqba benım covıdden dolayı persembe gunu bakıldı 4500 cıktı bugun tekrar verdım 5800 olmuş hergun kan sulandırıcı iğne vurulmama ragmen moralım cok bozuldu 35.haftadayım daha once hıc bakılmamıstı neden yukselıyor yrn kadın dogumcuma gıdıcem
Turkolog12 Saphira-91 kuzum covid etkileri sanırım ya o yüzden hamile olmasan bile covid olunca coraspin kullanmayı öneriyorlar sen zaten iğne kullanıyorsun yine doktorun en iyisini bilir Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰🤲
Turkolog12 Nrnkymc06 ay hadi hayırlısı öyle diyorlar da daha erken çıkıyormuş 3-4 hafta sonra bir arayıp soracağım çıktı mı diye 🤣
Saphira-91 Turkolog12 teşekkürler doktorda iğne kullandıgın surece sıkıntı olmaz dedı ama yınede tedırgınım ınsallah hayırlısıyla alırız kucagımıza
Gamze__79 Nrnkymc06 ben de yaptırmıstım ilkim kürtaj oldugum için kendi kadın dogum doktoruma gıttım söyledim gereken kagıdı verdi bana kan aldırıp nereye vermem gerektiğini kanın 20 veya 25 gune cıkmıstı tam hatırlamıyorum ama
Nrnkymc06 Turkolog12 Dün aradım biri çıkmış biri çıkmamış ne zaman çıkar dedim haftaya tekrar arayin dedi çıkmış olur herlde haftaya inşAllah pazrtesi arayacm yine😁