Nrnkymc06 Hematoloji bölümünden detaylı kan testinden bakılıyor . Benim annemin 17 yıl önce kardeşimin doğumunda ortaya çıkmıştı . Vücudundaki bir eksiklikten kaynaklı toplar damarı tıkandı ve 17 yıldır coraspirin( kan sulandırıcı ) kullanmak zorunda kaldı . Ömür boyu da kullanmaya devam edecek . Doktor da bu eksikliğin genetik olabıleceğini ve tüm çocuklarının yaptırması gerektıgını söylemişti . Bende devlet hastanesinde yaptırmıştım hatta doktor azarlamıştı beni bir düşük yaşamadan neden yaptırıyorsun diye 😤 önlem amaçlı yaptırdım ve doktoru şikayet etmiştim . Sonuçta bir sorunum varsa önlem alıp bunun farkında olup ilerlemek daha doğru olurdu 😊 çok şükür temiz çıkmıştı, soru işareti gitti en azından . Hatta bu test ömrü hayatında 1 kez mi ne yapılıyormuş öyle söylemişti doktor 🤷🏻♀️