Svg02 21’de ayrıntılıda biraz fazla dendi, meyveyi azalttım sonra normal muayenede su normal dendi, o ara şeker yüklemesi yaptırdım şeker çıktı. Yediklerime dikkat ediyorum ama bugün su yine biraz fazla dedi doktor, mutlaka dahiliyeye gitmem gerektiğini söyledi, pazartesi gideceğim bakalım