Ecocan
Sütümüzün yeti yetmedigini nsl anlariz kizimda ilk bas sarıliķ cikti bi gun ışın tedavisi gordu 14 küsürdeydi sarıligi ama tedaviden sonra düstu tekrar cikcak diye cok korkuyorum ve ben acaba sütümün yetip yetmedigini merak ediyorum yetmese aglar diyolar ama sarılıgında bebege uyku yaptigini biliyorum sizce ne yapmaliyim nsl bi yol izlemeliyim lutfen bilgisi olan fikir verebilcek arkadaslar yardim edin 😔😔😔
Kivito
Aylık kontrollerinde doktor söyler yetiyormu diye kilosundan çişinden belli olur kakasından
Gozdealpu
Sütünüz yetmese ağlar açlıktan. Uyandırıp emzirin siz. Sarılık için kaburga bölgesine dokunun sarıya dönüyor mu? Benim oğlumda da sarılık başlamıştı sürekli emzirdim sarılık kalmamış gibi görünüyordu yine de 1 hafta sonra doktora götürdüm emin olmak için