Si-bel Slm kızlar 5+3 hamilelgin ve de demen wc girdiğimde cok az şekilde normal ola bilirmi merah etdim sormak istedim zaten kan citici iğne ve fitil kullaniyorum …
Si-bel Bebiscann yagrin gidip kan verecem tekrardan bhg ye bastıracam zaten p.tesi günü doktur kontrolüm var