10+5 aynı şekilde bir hafta önce belirtilerim kesildi, hoş belirtim de oldu sayılmaz ama yemekten sonra midem yanıyordu biraz, sık sık Karnın gurulduyordu falan , endişelendim ultrasona girdim bir anda kesilince gayet sağlıklı maşallah😍hatta belirtilerim iyice gitti iki gün önce yine kontrolüm vardı yine sağlıklıydı çok şükür yani belirtilerinle bebeğin alakası yok canım