h61 Kızlar bu testi dün sabah yapmıştım sanırım çöpten çıkardım 😅 kuruma çizgisi bu kadar belirgin olur mu ? https://resimyukle.io/r/9Rmgs96kar
Afifeelif h61 olabilir canım ben aynı senin gibi kaç kez yanıldım.. inşallah vardır ama ilk 10dakikadan sonra çıkan çizgilere itibar etmemeli..
Plllvr111 h61 bence bir daha deneyin benim de böyle görünüyordu ama ilk 10 dakika içinde belirginleşmişti şimdi 34 haftayız. İnşallah doğrudur 🙏🏻☺️
ayse_22 h61 canım benim geçen ay öyle oldu ama negatifti yani çok üstüne düşme tabi inşallah vardır Bu ay hamile olduğumu öğrendim inşallah senin de öyle olur bu ay olmadıysa önümüzdeki ayın habercisi olsun 🐣🥰