Ya iki gündür benimde sol tarafım kasıklara doğru ağrıyor böyle ağrı gibi değilde sızı gibi kasılma gibi şuan geçti ama gece yatarken sabah kalktığımda ağrıyordu bende tedirgin oldum açıkçası 20 haftalık hamileyim bende ama belki normaldir bebeğin hareketlerini çok hissediyorum bu sıra belki kendine yer açıyordur diyorum 😄