Herkese merhaba arkadaşlar 18 haftalık hamileyim dün korona testi verdim ve pozitif çıktı bu ikinci kez korona oluşum ve bu sefer göğsümde ağrıyo nefes alırken zorlanıyorum ama hiç bir ilaç kullanamıyorum doğal ne yapabilirim benimle aynı durumu yaşayan veya yaşamız annelerimizden öneri almak istedim