ozgessle 32. Haftamdayim bugün doktora sordum karnım bı anda sertlesiyor bebek bı yere toplanıyor dedim normal o dönmeye calisiyo koluyla poposuyla ittiriyo filan dedi . Bazende rahim kendini doğuma hazırladığı için o kasılıp açılır dedi . Açılmaz devam ederse sknti dedi . Belden kaşığa doğru ilerleyen ve azalmayan artan bir Ağrıysada muhtemel doğum sancisidir dedi .