Kızlar detaylı ultrasonds bebegimin iki hafta gelişim geriliği ve iki damarımın da tıkalı oldugunu öğrendim. Bununla birlikte plesantam aşagıda. Evde istirahat ediyorum. Doğuma kadar raporluyum. Ama şimdi de yüksek tansiyon çıktı. 14/9 13/8 çıkıyor. Doktorum alfamet günde 2 kere kullan dedi. Kullanmama rağmen bi degişiklik yok. Henüz 24+2 günlüğüz. O kadar çok korkuyorum ki bir şey olacak diye. Dualarınıza ihtiyacım var 🙏