Benmde kese etrafında kanama var denildi şuan fitil ve iğnesini kullanıylrum fitilin kanamam birgün oldu sonra birkaçkere leke oldu sonra geçti kontrole gittiğimde iyileşmeler var ded doktorum fakat hala daha yatıyorum tuvalet için kalkıyorum sadece hiçbir iş yapmıyorum. İçinizi ferah tutun inşallah rabbim size bağışlar