Ya kızlar geçen gün de böyle bir post açmıştım 19+4 olduk bugün, iki gündür degisik bir bel ağrısı yasiyorum ara ara oluyor gün içinde bel kemiğinden itibaren.. bugün de sabahtan beri karin ağrım var üşütme ağrısı gibi ve rahmime baskı yapan biseyler oluyor arada, değişik şeyler ya anlam veremiyorum tuhaf şeyler oluyor. Normal mi degilmi ben hiç anlamadım bu haftada yaşayan var mı böyle şeyler