Bebiscann Beyza_18 yeşil çaylar hamilelikte sakıncalı canım, bir fincan belki içebilirsin ama fazlası zarar, rahimi kasıyorlar çünkü
[silindi] SerraveAnnesii ben içiyorum kayısı kabızlığa iyi geliyor bana bütün çayları içebilirsin adaçayı hariç dedi doktorun böğürtlen, ıhlamur, kuşburnu, papatya, kayısı bunları içiyorum ben
SerraveAnnesii [silindi] Doktordan doktora mı farkediyor anlamadım 😂 bana da diğerleri yasak ben sadece kuru kayısı yiyorum kabızlık için
[silindi] SerraveAnnesii kayısı çayı iyi geliyor ya normalde biraz kabızlık olurdu bende hamilelikten çok çok önce kayısı yemek filan iyi gelmezdi ama bı kayısı çayı içince bi kaç saate rahatlıyorum affedersin. iyi geliyor yani
SerraveAnnesii [silindi] hamilelikten önce bende çok içerdim kayısı çayı ama hamilelikte içilmiyor diye biliyordum. Tane kuru kayısı da yiyince iyi geliyor bide kabızlık için zeytinyağının da ben çok faydasını görüyorum😌
[silindi] Beyza_18 ben siyah çayı sabah akşam içmekten sıkıldım başka ne içebilirim dedim o da adaçayı hariç bütün hepsini içebilirsin dedi hatta kayısı çayı iç bağırsaklarını rahatlatır dedi ben de bi kaç çeşit aldım içiyorum