Kızlar selam, 4 gündür şiddetli baş agırsı çekiyorum akşamları daha cok artıyor kafamı sarıyorum yatıyorum 2 adım atsam başım çatlıyor ne yapcagım korkudan ilaç da almıyorum düşük sonrası ilk gebeliğim herseyden korkar oldum parol dan bsey olmaz diyorlar ama korkuyorum ne yapcagım ilaçsız nasıl geçer agrı😔