Kızlar 23+4 teyim havuza gidiyorum bir aydır ve devam ediyorum arada pilates yapiyordum ama pilatesi bu aralar aksattim normal doğum olsun istiyorum biraz da onun için yapıyorum hem zaten sağlıklı.. hamileliğini böyle geçiren var mı siz neler yapiyorsunuz?