Merhabalar beta testi verdim 877 çıktı ikinci beta testini bekliyorum doktor hamilelik var dedi yalnız ben de hic belirti yok yani iştahım çok açık her şeyi yiyorum çok ayakta kalınca sadece bel ağrım oluyor fazla belirti olmaması normal mi tedirgin olmaya başladım