UmutveAnnesii ben pendikte oturuyorum orada doğum yapan bir kaç yakınımız var hic biri önermiyor hemşireler doktorlar vs cok ilgisiz diye . O yuden ben pendik adatip hastanesine gidiyorum allah nasip ederse doğum da orda olacak, cok araştırdım o şekilde buldum hastane cok güzel temiz doktorlar güler yüzlü anlayışlı, fiyat olarak 5 bin normal doğum 5.5 yada 6 sezeryan. Epidural istersek 700 tl bir bak istersen