dentin Hamile oldum olalı devamlı hapşurıyorum ama gribal veya soğuk algınlığı yok sizde de durum böyle mi?
charlottececi dentin benim de hep oyle. Bi hafta influenza gecirdik o ara aya azaldi 🤣 sonra hapsuruklarimdan iyilestigimi anladim 🤣🤣
Yaren_ve_annesi Bendede olmuştu bu ama bı neden bulamadım doktora her defasında söylemeyi unuttum ama ilerleyen zamanlarda geçti canım bı sorun yaşamadım ama neden oldu bilmiyorum o kadar tatlı bı hapşırık ki iki kez üç kez üst üste hapsiriyodum🤭
ebrusngl Ayyy ben varım hamile olduğumu öğrendiğim günden bu yana hapşırmakta bi hal oldum niye olur anlam vermedim valla belirti olarak bi bu kalmıştı bunuda yaşadık 😀