Kızlar düşük tehlikem yok tüp bebek doktoru progestan 50 mg ampul iğne üç günde bir kullan dedi onuncu haftaya kadar bugün doğal olarak kendi doktorumuza gittik kontrolümüz vardı artık onla devam ediyoruz oda 3 hafta sonra gel ama 12 inci haftaya kadar devam et dedi gel ne kadar sorun da yok dedi ama bı zararo olmaz demi boşuna ilaç giriyor diyorlar vücuda bazı kişiler ama öyle bişey olsa doktor demek bence kontrol amaçlı üç düşüğüm olduğu için bnce rikate alıyor dojtoe