Kızlar merhaba kafama takılan bir durum var. Eskiden annelerimiz yada tanıdıklarımiz bebekler için hep dalin tercih ederlerdi şampuanı. Ama şimdi bakıyorum kimse dalin kullanmıyor. Bende dalin düşünüyordum ama kimse tercih etmiyor bunun bir sebebi varmi yoksa sadece tercih meselesimi ?