Clementinee 2 gündür ara ara böbreğim ağrıor belime doğru yayılıyor ağrı günde 3 lt suda içiyorum geçmezse yazıcam yarın doktoruma ama yaşayan varmı ?
Melekistan Clementinee bendede olmuştu sağ böbreğimde büyüme olmuş ama doğumdan sonra hiç birsey kalmamıştı Sizinde öyle olur çoğu gebe yaşıyor durumu 💛
Maaaile Geçmiş olsun oncelikle,son haftalarda böbreklerde büyüme olabiliyor. Benim çok az olmustu ama doguma kadar idare ederiz demisti doktorum. Siz suyu bol icip gecmezse dediğiniz gibi soyleyin doktora. Sona gelmissiniz zaten.
Maaaile Clementinee Doğumdan sonra geciyor. Cok ileri boyutta olanlara stent takiliyor. Ama siz korkutmayin gözünüzü ciddi bir sey olacağını sanmiyorum :)
Melek__55 Clementinee Canm benimde 29 haftada çok ağrımıştı doktora gitim hemen sağ böbreğim biraz büyümüş şuan önemli değil boyutu dedi eğer ağrı çoğalırsa tekrar gel dedi çok şükür olmadı ağrı artık