incisu Ay kızlar bu açtığım son post olur inşallahhhh Belime 15 dk bir sancılarım vuruyor doğuracam inşallah be 😅şu sancılar bi düzene girsin
Seymanur_22 incisu ben de 39+5 deyim dün baya sancım vardı sık sık geliyordu gece de çok uyandım uykudan bugün eşimi işe bile göndermedim ama şuan hiç birşeyim yok 🙄
Sakinem212 incisu inşallah salim kucağınıza alırsınız benimde nişanım geldi sancım hiç yok pazartesi yatış yapcm yiyecez suniyi malefes başka türlü doğmayacak yoksa.
incisu Sakinem212 ne zaman geldi nişan bekle belki gelir bugün benim sabah geldi nişanım akşam 7 gibi başladı sancılar
Sakinem212 incisu benşm 4 gibi geldi akşam üstü nişanım hala tık yok suni gerçekten çok zor ilkinde 10 saat almıştım canımdan can gtti hep korktuğum başıma geliyor daha 37 haftalığım ama gelişim durduğu için sürekli muayne oluyorum .
Seymanur_22 incisu dün gittim zaten doktora da nst güzel dedi sancı var veya yok demedi ama bu sabaha kadar sancım vardı adet olacakmışım gibi
Ergvn incisu ayyy naptın ne ettin bana da söyleee :D nişanın gelmiş gördüm. Ben hala bekliyorum. Pzt yatış var keşke bugün yarın bana da bi belirti gelse :(
Miranmiray incisu hadi inşallah canım dogurda gel.brnimde sancılarım var öğleden beri.iyice tetiklesin diye ilişkide bulundum suan 7 dk da bir geliyor inşallah bu sefer gerçek sancılardir ya😢❤️
Sakinem212 incisu Allah analı babalı büyütsün cnm kendi sancı la mı doğurdun ben yarın doğuma alınacam korkuyorum 😥