Deletedmom623737 Kızlar 33 +2 oldum ama göbek deliğim dışarı çıkmadı oluşan o çizgide çok belli olmuyor böyle olan var mi🤷🏻♀️
Clementinee Deletedmom623737 ben 34. Haftamdayım ne çizgi var ne göbek deliği cıkığı zaten fıtık oluyo göbek deliğinin dışarı çıkması iyiki yok 😅
seddkilic05 Deletedmom623737 canım o çizgi herkeste olmayabiliyor ne güzel işte daha ne bende de çok hafif belirgin 😂
Hanife_ Deletedmom623737 illa olması gerekmez benim ilk hamileligimde çizgi de yoktu doğum yapana kadar göbek deliğimde dışarı çıkmadı bu hamileliğimde yine çizgi yok ama göbek deliğim tam dışarı çıktı 36 yım
em1nece Deletedmom623737 ben de 32 haftalık oldum göbek deliğim çıkmadı ama dümdüz oldu bir de etrafında sanki dikenler batıyormuş gibi acı hissediyorum normal mi bilmiyorum