Rabiaaak çok pahalı bir test değil 200₺ civarında olduğunu biliyorum. İkili testle bebeğinizde genetik bir rahatsızlık olup olmadığına bakılır. Ense kalınlığı ile birlikte değerlendirilir. 250/1 gibi bir değer çıkarsa risk yüksek demektir ancak hiçbir şekilde kesin sonuç çıkmaz. 250/1 sizin doğuracağınız 250 bebekten bir tanesi genetik rahatsızlıkla (down sendromu gibi) doğabilir demektir. Benim riskim 3750/1 çıkmıştı. Düşük risk demek oluyor bu. Umarım anlatabilmişimdir.🐣