1234momsss Kızlar 39 . Haftaya yeni girdik bugün kontrolum vardı ara ara gelen sancimda vardı nst de sancı çıktı suyumda biraz azalmış bebek doğum kanalına inmiş alttan muayene yaptı açılma varmı diye kafasına degebiliyorum ama hiç açılma yok dedi 3 gün sonra tekrar gel dedi hala sancilarim oluyo başına böyle bişey gelen varmı açılma olması için ne yapabilirim suyumda azalmış doğum ne zaman olur acaba doktorda bişey söylemedi 😞
Aydaozk 1234momsss su azalması ile 57 gün önce sezaryan doğum yaptım. Doktorum bebeğin hareketlerini kontrol et demişti. Allah hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah canım
Yas35 Yürüyüş hurma filan öneriyorlar ama açılmayınca da açılmıyor. İlk doğumumda ne yaptıysam açılmadı sezeryan oldu. Bence oluruna bırak. Hayırlısı neyse o olsun de...
1234momsss Yas35 hurmayı 1 aydır yiyorum canım yürüyüş düzenli yapmıyorum ama dediğin gibi olmayınca olmuyor
1234momsss Aydaozk zaten nstde hiç hareketi çıkmadı bende bugün hiç hissetmedim ikinci kez nstye bağladı çok şükür orda biraz hareket etti normal çıktı 3 gün sonra gel bakalım bidaha dedi ama insan çok korkuyo 😟
Aydaozk 1234momsss doğru valla seni çok iyi anlıyorum sürekli elim karnım da acaba hareket edecek mi diye. Zaten bebisler sevmiyor nts yi benimki hastaneye gelene kadar yerinde durmazdı alete bağlanınca öyle dururdu 🤗🤗