Fatmatek Selam kızlar 5 haftalık hamileyken doktora gittim kese göründü çocuk görünmedi 2 hafta sonra gl dedi şuan 6+3 haftalık oldm baş ağrısı bide azimda zehir gibi tat var neden
KBTd Fatmatek benim 5 haftalıkken kese bile görünmemişti 6+4’de göründü bebekle beraber sende görürsün inşallah, benim da ağzımda çok kötü bir tat oluyor tuzlu şeyler veya tatlı şeyler yiyorum anlık geçiriyor