Kizlar bende hacettepeye randevu aldım fakat sistemleri, doktorları vs nasil. Normla doktora mi gidiyorsunuz veya hocalarami. İkisinin arasındaki farklar ne. Cinsiyeti felan söylüyorlarmı, us görüntüsü veriliyormu normal poliklinikte. Son olarak hangi doktorlardan memnunsunuz