Haahahhaha Edoliii canım seni üzmek istemem ama ablamda senin gibi erkenden test yaptı sonra kimyasal gebelik oluştu adetinin geçmesini bekle bence
hayat_23 Edoliii bence yapma cnm 6 büyük bir rakam. Ama 2 gün kala yap veya 3. Yanılma payın azalır en azından
Snglseyma Edoliii inşallah cnm rabbim nasip etsin 🤲🏻 Önkü ben geçen ay yapmak istedğmde herkes eczaneden kaset test alıp hemen yapablrsn dedlr yapt benmki hüsran oldu bu ay beklym inş sna nasp olr🤲🏻
Edoliii Happymami kaset test yaptm ckmadi malesef bide erkn gebelik ypcam pihtilasma war o yuzden warsa bi an once ogrenmk istedim
Happymami Edoliii bende erken gebelikte değil de kaset testte çıktı silik bir şekilde sonra saatler sonra biraz daha netleşti 🥰