Tuba_ynk Covid olan hamileler, neler yaptınız hafif atlatmak için 🙄 bugün pozitif çıktı test, ilaç da kullanamıyoruz hamilelikte. Önerileri bekliyorum
pinkymoms Tuba_ynk canım bende pozitifim doktorum novalgin, bepantal pastil ve burun için otrivin verdi bugün onları kullanmaya başladım
gmzkcl Tuba_ynk geçmiş olsun. Ben de negatife döndüm mü onu bilmiyorum ancak doktorum Oksapar kan sulandırıcı iğne başlamamı söyledi pozitif çıktığım gün
Busradzn Bende yenı atlattım gunde ıkı tane parol ıcebılırsn dedı doktorum c vit kullandım bıde coraspirin bolda meyve tüket canım ınsallah çabuk atlatırsın🤲🏻