Bende de ikili ultrasonda görülmedi ama detaylı ultrasonda görüldü. Çocuk kardiyolojisine fetal ekoya yönlendirildim. Orada da ekojenik odak gani parlaklık dediğimiz şeyi gördü. Bu kalp kapakçıklarının bağlantı kısımlarının yoğun olmasından dolayı olurmuş. Tek başına genetik hastalık belirleyicisi olmazmış. Diğer değerlerim temizdi. İkili testim, boyun kalınlığı, burun kemiği vs. Yine de riskli gebelik bölümüne yönlendirdi. Bu arada Hacettepe eğitim ve araştırma hastanesinde oluyor bunlar. Orada da 20dk’ya yakın bakıldı Hatta bakan kişi öğrencilere ders anlattı bebeğimin kalbi üzerinden. Sonra ekojenik odağın, deliğin vs geçtiğini söyledi. Daha geçen hafta vardı ne ara geçti dedim. Bebeklerde bunun olması çok normal. Diğer değerlerin de temizdi. Korkulacak bir şey yoktu. Eğer devam etseydi de büyük ihtimalle sağlıklı doğacaktı dedi. Çünkü tek başına sebep değilmiş. İçim çok rahatladı. İnşallah senin de için en kısa zamanda rahatlar. Boşuna korkma bence. Kalbi delik olsa bile doğunca kapanıyor. Allah bebeklerimizi korusun .