FusunF Ahsen12- 35+6 gittim yanı 36 haftalık sayılır Benmde 2800 kiloydu doguma kadar ne kadar olur acaba Maşallah bebişlere
Limonveannesii noktaninannesi eee yani bunu söyleme amacınız ne anlamadım hanımefendi endişe etmiş kendine o haftalarda aynı kiloda olan birini aramış moral düzeltmek istemiş kalkıpta 3500 doğurdum demenin mantığı ne harika mükemmel hayattaki en büyük başarı sizin 37. Haftada 3500 gram çocuk doğurmanız olmuş tebrikler 👏👏👏👏👏
elaweannesi Limonveannesii aynen yaa sinir oluyorum war ya BM’yle diyenlere safı oynuyor gibi yazıyorlar ama gayet ayık gol atıyorlar farkındalar ne diyelim brawo büyük başarı ✋🏻
Edanurkeles Limonveannesii 👏 gerçekten öyle kilolu çocuk doğuranlar niye böyle ben anlamıyorum zayıf doğunca ne oluyor sağlıklı olduktan sonra 😂 değişik yani insanlar da böyle olunca mecburen karşılaştırıp can sıkıyor bebeklerimiz sağlıklı olsun yeter kilosu mühim değil sonrasında hemen alıyorlar 🧿
Trnsl Ahsen12- bnde 36+4dr kontrole gittim 2850 haftasyla uyumlu dedi doktorum internette de normal gözüküyor zaten
Tulayyy- Trnsl rabbım herkese saglıkla kucagına almayı nasıp etsın ınsallah🤲🏻🤲🏻 Bende 27 haftadayım ama tansıyon problemı var cok korkuyorm 2 gundur cok cıddı basım agrıyor cok kafama takıyorm ya bebegıme bısey olursa dıye 😢😔 bana yardımcı olun nolur
Limonveannesii elaweannesi Zaten bebeğime nasıl bakcam yetebilecek miyim psikolojisi daha doğmadan bu sebeplerle başlıyor insanlar biraz anlayışlı olsa keşke garip 🙄
elaweannesi Limonveannesii aynen herbişeye ağlar duygulanır olduk zaten bu yorumlar için artık sormuyorum inan bebiş kilolarını
Limonveannesii elaweannesi Herkes bir değil ki anne karnındaki her bebek bir olsun çok saçma yani internette de yazıyor kilo ortalama olarak zaten her muayene de doktor iyi kötü diyor burda sorupta kendini germekte çok saçma