Novaa Bugün ovülasyon testi pozitif çıktı. Görselde gönderdiğim gibi 3 gün öncesini ve dünü değerlendirdik. Gün aşırı öneriliyor ama bir düşük bir kimyasal gebeliğim var. Şansımı arttırmak için bugün de olmalı mı yoksa yarın ve ertesi gün yeterli olur mu? https://imgyukle.com/i/ohAJVs
Bsraszqn Novaa takvim uygulaması her zaman doğruyu göstermiyor malesef sperm 2 3 gün yaşıyor gün aşırı bence daha sağlıklı
Pcoslubiranne Novaa Yumurta catladiktan sonra 24 saat yasiyor.Bence yarin kesin olmali sabah da olsa.
Novaa Bsraszqn Ovülasyon testi yapıyorum. Orada pozitif çıktı ama takvimde günleri işaretliyorum. Adet döngüsü takip ediyorum
Bsraszqn Novaa pardon canım yazmışsın zaten üstte ama kaçırmışım orayı 😊yumurtlama görünce eşte sperm sorunu yoksa 3 gün üst üste değerlendirin deniyor sorun varsa 1 gün arayla insallah o güzel haberi alırsınız bu ay
Novaa Bsraszqn ne demek😇 Dünü değerlendirmek, evde yoktuk zorlamayalım. Bu sefer gün aşırı olsun dedik. Çok teşekkürler. İnşallah Allah isteyen herkese nasip etsin🙏🏻