blessed Kızlar sabahtan beri nişanım geliyo az az bu durum normal değil mi? Yani birden gelip bitmedi de endişelendim
blessed Hilal-95 Tugba006 Ay ben de gelir bugün yarın diye hevesleniyordum eyvah eyvah 😅 sancımı bekliycem di mi kızlar ya da suyumu
Seymanur_22 Bende şuan 39+4üm dünden beri nişan geliyor daha demin de ufak bi pıhtı şeklinde gelmiş ne yapmam lazım gitmem gerekirmi ki sancım gelmeden gitmek istemedim ama
blessed Seymanur_22 ben de aynı şeyi merak ediyorum o yüzden sormuştum ama sanırım bekliycez böyle sancı ya da su gelene kadar 😰
Hilal-95 blessed aynen canm ama kanaman fazlalaşırsa felan git bekleme ben gitmiştim az bsy geldiği için doktor bi anlamı yok dedi geri gönderdi suyum geldi öyle gittim🤣
Tugba006 blessed bir hafta nişan sürdü sonrada suyum geldi🥰artık mecburen doğurdum eheheh doğumu beklerken hareket yap derim açılman hızlansın
blessed Hilal-95 bana da bekle dedi ya böyle beklemek de ne zor 😅 sürekli de geliyo adet başlaması gibi ama hadi bakalım hayırlısı
Hilal-95 blessed leke şeklınde norml ama fazla gelırse git taze kan şeklınde de olursa gidersin ben 2 hafta bekledim🤣🤣