Sekerimmm 24+3 haftalığına arkadaşlar iki gündür belim kasigima agri giriyo aynı her an adet olcak gbi gecede cok oldu bugunde oyle normalmi acaba
eso14 Sekerimmm benimde adet sancılarına benzeyen sancılarım oluyordu canım. Aynı haftalarda. Doktora gittiğimde sordum ve normal dedi. Ama istersen doktorunla bi görüş