tugbaninmucizesi Canım henüz çok erken internetten de bak imkansiz o haftada oynaması o haftalar hep gaz dolu oluyo ya bence onu hissettin 😊 Biz 17deyiz kızım olucak nasipse ama henuz hissetmedim bile 👼 Kız nazlı olur geç oynar dedi bana da anneannem erkek hareketli olur erken oynar dedi 😊