Kızlar 2 Ocakta adet olmam gerekiyordu ama hâlâ olmadım perşembe akşam kanda gebelik baktırdım gebelik çıkmadı. Dünde ultrasonla bakıldı bir sorun gözükmüyor. Doktor adeti sökmesi için duphaston verdi eğer olası bir gebelik durumu varsa tutunmayı destekler yoksa da adetini söker dedi. Adeti bu kadar gecikip gebelikle sonuçlanan yada buna benzer bir durum yaşayan var mı ?