Merve_12345 tansiyon yüksekliği bebeğe giden beslenme damarlarına zarar veriyor. Ve ileride gebelik zehirlenmesi ihtimali oluyor. İlacı düzenli kullandim, sıfır tuz tükettim. Sabah akşam tansiyon takibi yaptım. 10 günde düzene girdi. Düzene girdiği icin ilacı kestik ama her ihtimale karşı ecopirin kullanıyorum. Bunun yanında sıfır tuz beslenmeye doğuma kadar devam edeceğim. Önlem aldığımız sürece sorun yaşamayíz Allah’ın izniyle