Şampuan mustela 2.5 yıldır kullanıyorum şimdi oğluşada devam edicem hem içeriği temiz hem çok memnunum. Pişik kremi için yine aynı marka tercih edebilrsiniz onunda içeriği temiz ama benim kızımda hiç işe yaramadı ben bepanthol aldım oyüzden hatta içeriği temiz olmayan tek ürünümüz o ama kızıma birtek o iyi geldi pişiksiz atlattık bunca zamanı.. Bu tarz ürünler için instagramda mühendisinoğlu diye bir sayfa var bezden ıslak mendile kadar herşeyin içeriğini inceliyor ve paylaşıyor ben ona göre alışveriş yapmıştım kızıma sizede tavsiye ederim malum tenleri çok çok hassas 🌸