Merhabalar, bir kedim var 2 yaşında, 2 yıldır bizimle. Sarı sarman cinsi ve çok saldırgan. Şimdi hamileyim de bebek doğunca onu en iyi şekilde alıştırmak istiyorum. Bir çözüm bulabilen var mı bu konuya 🥲 çok korkuyorum beni ısırdığında bile her yerim kanıyor bebeği de ısırırsa nasıl idare edeceğiz diye düşünüyorum sürekli. Aslında salgırganlığından değil bence oyun olarak ısırıyor ama bu konunun önüne ne yaptıysam geçemedik…