10+2 haftalığım mide bulantısı çok yaşadım bir aydır yatıyorum serumla ayakta duruyorum ve günler geçtikce bende iştahsızlık yaptı ve gün boyunca hiç birşey yemek istemiyorum sizlerede oldumu böyle nasıl geçti doktorunuza danıştınızmı hiç bunun için iştah açıçı ilaç kullanan varmı aşırı derece iştahsızlık var bebeğimle ilgili sorun olur diye korkuyorum