pamuksekerinannesi Pyrzeda ay evet ya bende artık utanıyorum Valla ultrasonda bakılırken filan😒 hareket ediyor videoya alıp babasına atayım diyorum ama orda daha çok gibi görünüyor hemen siliyorum göndermeden😂
pamuksekerinannesi Elifece Cımbızla al canım.. Ağda süt bezlerine zarar verir mi bilemediğim için tek tek almak daha iyi sanki
AsyaMm Kizlar bence tuylerinizi almayin karin catlaklarinizi tetikler.. bebe yagi yerine kakao yağı öneririm
Selma38 Valla kızlar ben sen doktordan utanır oldum jilet ile aldım gitti be yapayım ama dökülür diyorlar Doğum sonrası kardeşimde de acayip olmuştu şimdi hiç bişey yok girmiş hepsi 😇
Pinaryyim Bnde kıl takıntısı var alınabilecek heryeri alıyorm agdayla göbegimde ztn alıyodum almaya devam ediyrm tabi hamilelikten dolayı biraz daha kalın cıkmaya başladı ☺
pamuksekerinannesi Pyrzeda Ah bi bilsem cnm 😞 Ağdayla alsak daha çoğalır diye duydum zamanla dökülür diyen de oldu ama bilmiyorum 24.haftama giricem hala aynı😒
Selma38 Pyrzeda valla canım 11 gün oldu daha tam bişey Yok tek tek ama bakacağız ama başka bişey bulamadım evham yapıyoruz İşte koparmak falan zarar diye duydum gögüstekileri bile ona ellemedim ama göbeğe öyle yaptım yoksa olcak gibi değildi 🤭🙈
deletedmom11 pamuksekerinannesi ağdaya kim çoğaLır diyosa yanLış hem ölü deriyi temizLer hemde kıLlar geri çıktığı için vucut hawa aLır hilet çoğaLtır tüyLeride kıLa çewirir
deletedmom11 Tabiki ağda iLe kurtuLun ben müşteriLerime hep yaptım yapıyorumda tabi kendime de en sağlıkLısı 👍🏼👍🏼👍🏼
pamuksekerinannesi deletedmom11 Hayır tabi ki normalde ağda seyreltiyor ama göbiştekiler dökülürmüş almamak lazımmış alınca artık çıkmaya başlıyormuş diye duydum
-silinmis110- burcuburcu benim dökülmedi hamilelikten once hic yoktu sonra badem yagi kullaninca biraz hafiften cikti oyle cok degil ama dokulmedi hala var b İkinci hamileligim bu sefer bir sey kullanmıyorum bakalim ne olacak keske dökülse