Bugun tam 7+1 olduk👼 Sağ tarafta hissediyorum bebeği ve 3 gündür sürekli seyiriyor ve gün geçtikçe bu seyirmeler şiddetleniyor çevremdeki insanlara söylediğimde yok canım daha ne hissetmesi falan diyorlar ama ben gerçekten seyirdiğini hissediyorum. Aynı şekilde sizde bu durumu yaşadınız mı? Ya da yaşıyor musunuz🐥