Esrskrylmz Arkadaşlar düzensiz 15 dakika 20 dakika aralıklarla belimden kasıklarıma doğru kasılmam kramplarım oluyor bu doğum sancısı mıdır acaba 40 haftalığım
Zeynepp97 Esrskrylmz Dakika saymaya devam et, eğer seni oturtmayan yatırmayan bir sancın olursa doğum sancısıdır
PamirMira Esrskrylmz hala düzensiz mi? Düzensiz devam ediyorsa yalancı sancıdır düzene bindi mi 5-6 dk lık düzene girene kadar evde bekleyebilirsiniz sonrasında hastaneye Gidersiniz tabi bu süreçte doktoruzla iletişimde olun bence süreç bilgilendirmesi yapın kendisine
Gulsenn-0 Esrskrylmz kasılmalarınız düzene girdiği için mi yatışınız yapıldı acaba. 3saattir benimde kasılmalarım var 10ile 5 dakika arasında geliyor emin olamadım ilk gebeliğim