Burcuuuercin Merhaba güzel anneler, bugün misafir olarak geldiğim şehirde cinsiyetini merak ettiğim için muayeneye gittim. Kızım olacağını öğrendim❤️ Boyu için 17 cm dedi bana sanki çok büyümüş gibi geldi 😬 sizin gelişim durumları nasıl? Ultrason görüntülüsü üzerindeki bilgilerden de çok anlamıyorum ama FL 22,0 mm gibi ölçüm değeri var. Sizlerin de nasıl acaba? Kendi doktorum olmadığı için hem ayrıntılı bi ultrason muayenesi olmadım hem de çok ince ince gelişimi ile ilgili sorular soramadım
secilertu Burcuuuercin ben de bugün öğrendim kızım olacağını 😊 biz de 16+1 günlüğüz ama bebeğim 17 haftalık görünüyormuş maşallah 😊 baş popo arası ölçümü 11 cm dedi bize ama ayaklarıyla birlikte toplamda kaç bilemiyorum