pims bazı şeyler kısmet.. ben müthiş bir böbrek ağrısı yaşıyordum meğerse bebeğin rahme tutunma ağrılarıymış. Gebeliği istiyordum korunmuyorduk ama adetim biteli 6 gün olmuştu ve arada ilişkimizde olmuştu, her ihtimale karşı kan testi ile gebelik baktırdım sonuç negatif olunca antibiyotik kullandım, aynı sonuca güvenerek ilaçlı mr çekildim 15 gün sonra öğrendim ki gebeyim. Şu an 20.haftamda sağlıklı bir gebelik yaşıyorum ve çok korktuğum için uzun bir süre aileme bile söyleyemedim umutlanmasınlar diye. Doktorum bana çok moral verdi hesapladı ve ilaç kullandığın sürede bebeğin henüz senin kanınla beslenmediği için canını sıkma dedi.