fatmaozyon 13 haftalik hamileyim hapşırınca bebeğin hareketini hissettim elimi karnıma koyunca nabiz gibi atiyordu acaba doğru mu hissettim 🤗
ozgeya fatmaozyon Malesef o haftalarda nabız atışı gibi hissettiğiniz şey bebek değil,ana damar. Benim de çok oluyordu aynı haftalarda.
Selintrkn fatmaozyon 13 te çok erken mümkün değil canım daha çok minik çünkü ama az kalmış 18 den sonra hissedersin 😊😊
behrem karnınız da atıyor olabilir ben hamile değilken de karnım atıyordu, orada atardamar mı ne bir şey varmış nabzınızı orada hissedebiliyormuşsunuz gibi bir şey demişti doktor bir arkadaşım. net böyle söylemese de benzer bir şey söyledi ben hakimi değilim konunun. 13. hafta sanki çok erken geldi bana hareket hissetmek için :)